Welcome to LEhan official blog ! Thanks for visit my blog . Please leave your comment at my shoutbox :)

Follower

Welcome February :)

Assalamualaikum Awakkkk :)

Ohh . sekejap betul masa berlaku . pejam celik pejam celik . tup tup dah sebulan aku sekolah bagi sesi 2012 nehh . Haisshhh . perangai tak berubah lagi nehh . sifat malas dalam diri semakin bertambah menebal ni wehhh . sebenar nya aku bukan malas . aku tension lahh bila cikgu-2 aku bg keje sekolah macam cuti setahun . padahal cuti seminggu jea . aku cuti nak hilang kan stress masa sekolahh . nak rehat-2 . ni kau lagi nak tambah hw yang melambak tuu . tak kesian kea ? bukan aku belajar matapelajaran kau sorang jea . cikgu-2 lain pon mesti lah ada bg hw masa cuti . so , nak bg hw tu agak-2 lah siket wahai guru yang disayangi . okayy . sekarang aku tengah sibuk training bola tampar . cehhh* macam good-2 jea main bola tampar kan . belajar malas . bab bersukan nombor satu . Hha . nak buad cemana , dah tu minat aku . hari-2 padat dengan latihan . dalam masa yang sama aku ada training bola sepak untuk tournament ahad (5 Feb ) nehh . walawehh . tak sabar nya nak main . korang tolong doa kan aku kayyy ? . Hehe . so sekarang ni aku betul-2 terkejar-2 nak pegi training . dah lah time lebih kurang . kekadang terpaksa ponteng training bola tampar untuk training bola sepak . huahua :D takpa lahh . kerja keras siket . kan kan ? aku masuk bola tampar pun bukan target nak menang pon . 1st time kodd aku join main bola tampar ni . korang mesti dah dapat bayang kan kalau orang 1st join cemana kan ? haha . tapi aku tak lah bengap sangat . siket-2 bolehh lahh . hhe . okayy lahh . aku nak tidur . cerita banyak pun tak guna . bukan korang boleh support aku kan ? Hahah . kbye . Terima kasih pembaca sekalian . Assalamualaikum :)