Welcome to LEhan official blog ! Thanks for visit my blog . Please leave your comment at my shoutbox :)

Follower

New Header :D

Assalamualaikum semua stalker :D
okayy . korang gety baca tajuk entry aku kali nehh kan ? header baru . okayy , cun tak header baru aku ? haha ! agak tak kemas sedikit lha . tapi sokayy lha . buad sendiri tau ? titik peluh sendiri . haha . first time kodd guna Adobe Photoshop CS3 . haha . memang serabut gila kepala hotak aku nak siap kan header nehh . tapi hasil nye ? okayy lha kann . janji buat sendiri . haha :D okayy lagi 1 info aku nak bagi tahu korang . korang tahu tak berapa harga blog korang ? hahaha . jap hea ?





haa . nampak tak harga blog aku nehh ? mahal beb , jejak 1k . hahaha . kalau korang nak tau jugak harga blog korang , korang Klik sini , aku dapat dari brader nehh . terbaekk woo blog dia . banyak ilmu aku dapat . thanks bro wan :D . hahah . okayy . tu jea yang aku nak cerita kat korang . kbaiii :D