Welcome to LEhan official blog ! Thanks for visit my blog . Please leave your comment at my shoutbox :)

Follower

New Life !

Otw nak bina hidop baru !
HAHA ! biar lha ap orang kate , aku tetap ngan pendirian aku ! semoga bahagie ngan new BF kau , aku malas nak pikir pasal kau lagi , Now ! aku nak belajar je dulu , No couple ! saket ken aty jeh kau tahu ! Now baru aku kenal diri kau yang sebenar dhoe , yelha , aku tahu , kau tak pilih aku bersebab ken , aku tahu , tape lha , aku time kau jadi kawan aku balek ,  memang aku ngaku , Now , kau lha bunge yang paleng  mekar dalam aty aku ( bak kate abang aku ) , tapi , kau dah buad aku macam neyh , rase sayang aku kat kau dah kureng daa , HAHA ! to my little brother ! thanx bg aku semangat tok teros kan edop aku neh hea ! sayang kau !
Now ! aku rase perjalanan idop aku maseh panjang , so , aku kene teros-ken idop aku dengan haty yang tabah , HAHA ! bukan-nye ta ley idop pon tanpe awek ! ken-3 ! umur aku muda lagi , stakat cinte-2 monyet neyh bole lha ! HAHA ! matlamat aku sekarang :
1st : moto , senang nak pegi rempit ! HAHA !
2nd : nak upgrade funt , jeles tengok funt orang laen semad-2 n mahal-2 ! HAHA !
3nd : if ade rezeki lebih , nak beli camera , da lame aku impikan , but ta tercapai lagi ! HAHA !
arap-2 tercapai sume matlamat aku neyh !
p/s : for ma lovely friend , jangan ketawe-ken new post aku neh ! aku sepak kau karang !