Welcome to LEhan official blog ! Thanks for visit my blog . Please leave your comment at my shoutbox :)

Follower

Fully of sadness :-(

hari neyh , aku sedih sangat3 ,
kawan baek aku da pergi tok selamanya ,
name die MOHD RAHMAT BIN AMRAN ,
dulu mase sekolah rendah ,
kitorang baek sangat2 , jalan same2 ,
kene sebat same2 , sume kitorang lalui bersame ,
tp now , aku memang ta sangke gilaa ,
aku memang sedih gilaa doe , sumpah ,
sampai air mate aku pon da ta bole kua doe ,
sedih tahap gaban neyyh !
kenape lha die pergi dulu , tape lha ,
mungkin ALLAH lebih menyayangi die ,
ap boleh buad , da takdir-Nya
 so , for the readers , boley ta aku nak mintak tolong sangat2 kat  all readers ,
tok sedekah kan AL-FATIHAH tok arwah ,
aku harap korang ikhlas ,
semoga roh nya ditempat kan dalam kalangan orang2 yang beriman dan diredhai oleh ALLAH ,
AL-FATIHAH ,