Welcome to LEhan official blog ! Thanks for visit my blog . Please leave your comment at my shoutbox :)

Follower

Failed again :(

Arghhhhh ! sedih nya aku !! mid year exam terok gilaaa ! 5 failed ! tak penah aku exam seterok nehh :( niat kat hati nak berubah , tapi bila dahh jumpa kawan-2 , suma lupa , HAHA ! kekadang , terpikir gak aku , mak ayah aku hantar aku geyy sch , bagi duet belanja , sanggup bangun pagi-2 kejut kan aku , tapi aku ? sambil lewa jea belajar , cam nak tak nak jea , mesti sedih diorang kalau dapat tau aku nye result ni , tak nak ar aku bagi tau , HAHA ! :D mulai sekarang , aku nak belajar betul-2 , aku nak bangga kan mak bapak aku , maybe ni je lha cara tok aku balas jasa mak ayah aku ,
tapi . . .
boleh kea aku berubah ? macam tak yess jea aku nak berubah , kat blog tulis bukan main , berapi-rapi , tapi tak buat , tak guna jugak , tak pe lha , belum cuba belum tau kennnn . . i try to be more diligent :) kalau readers-2 sume nampak aku asyik onl jea , tolong ingat-2 kan hea :) saya ni pelupa , biasa lha , manusia kenn , 
ni jea yang dapat di post buat kali ni :) tengs for reading ,