Welcome to LEhan official blog ! Thanks for visit my blog . Please leave your comment at my shoutbox :)

Follower

KAhwin !

HAaaaa ! Mesty readers-2 sume tertanye-tanye kan , sape yang kawen ? HAHA ! umur aku baru 16 lha , ta kan dah kawen pulak ! HAHA ! kawan aku lha yang kawenn , name die SYAFIQ BIN SAZALI bersama UMMU SULAIM SAIDAH AFIFAH BINTI AHMAD JOHARI . Sedap kan name die . Berikut adalah gambar yang sempat di-Snap :
*ketika sesi akad nikah

*hendak berarak .
*amacam ? sweet ta dieorang ?
*selesai makan berdamai , makan kek lha pulak .
 HAHA ! ni jea yang sempat aku Snap , Maaf jika gambar tidak 'CLEAR' kerana di-Snap dengan funt murah jekk ! HEHE ! sebelum tuh aku nak cakap siket : buad pengetahuan korang , umur isteri Syafiq ni 24 tahun n umur Syafiq nehh 23 tahun , HAHA ! betula kate orang , cinte ta kenal usia . KanKanKan :) so aku harap korang yg bace nehh dapat mendoa kan agar pasangan kedua mempelai ini bahagia dan berkekalan hingga ke anak cucu . Amin Ya Rabbal Alamin
P/S : kepada readers-2 yang kenal akan makhluk diatas ini , bolehboleh lha korang wish at die , tulis jek kat wall Muka Buku beliau ! *Click Sini -  Shafiq Sazali